7 Software Karaoke System Terbaik - Free Download

7 Best Software Karaoke Percuma Download




      Berikut adalah 7 perisian karaoke percuma terbaik. Ini membolehkan anda menikmati, mengamalkan dan belajar seni nyanyian dengan mudah. Semua perisian karaoke ini benar-benar percuma dan boleh dimuat turun ke Windows PC. Perisian percuma ini menawarkan pelbagai ciri seperti: boleh membuat dan bermain karaoke dengan keselesaan penuh rumah anda, berfungsi sebagai editor karaoke dan pemain karaoke, memainkan pelbagai format fail karaoke seperti LRC, KOK, CDG, KAR, dan KFN, membolehkan anda membuat lagu karaoke peribadi anda dari muzik MIDI dan fail audio, membolehkan anda menikmati, mempraktikkan dan belajar seni nyanyian dengan mudah, akan mengubah PC anda menjadi peranti bermain Karaoke, membolehkan anda mengubah suai lagu dan kelajuan lagu ke Menyesuaikan dengan suara anda, dilengkapi dengan panduan melodi yang membantu anda dalam menyanyi. Oleh itu, pergi melalui senarai ini perisian karaoke percuma dan lihat mana yang paling anda sukai.

***




Sing-Magic Karaoke adalah pemain karaoke percuma dan berguna untuk komputer anda. Ini akan mengubah PC anda menjadi peranti bermain Karaoke. Ia juga membolehkan anda mengubah suai lagu dan kelajuan lagu untuk menyesuaikan dengan suara anda. Ia dilengkapi dengan panduan melodi yang membantu anda dalam menyanyi.

***




OkeOke adalah aplikasi karaoke percuma untuk komputer anda. Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh bermain karaoke di komputer anda. Selain bermain karaoke di PC anda, anda juga boleh merakam lagu audio anda sendiri dengan menggunakan perisian percuma ini. Perisian ini membolehkan anda menyediakan cara yang hebat untuk menikmati dan menyanyikan lagu audio kegemaran anda.

***




Karaoke Player VanBasco adalah aplikasi pemain karaoke percuma untuk komputer anda. Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh memainkan fail MIDI standard dan fail Karaoke. Perisian ini menyokong pelbagai format fail seperti .kar, .rmi, .mid dan .midi. Di dalam tingkap karaoke pemain Karaoke VanBasco juga memaparkan liriknya, supaya anda juga boleh menyanyikan lagu itu.

***




SingOutStrong Karaoke Player adalah aplikasi pemain karaoke percuma untuk komputer anda. Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh memainkan fail muzik karaoke di PC anda dan juga belajar seni nyanyian. Anda boleh menggunakan perisian percuma ini untuk meningkatkan kemahiran nyanyian anda. SingOutStrong Karaoke Player mempunyai sokongan penuh untuk format fail seperti WAV, AIFF, OGG, MP3, UltraStar, KAR, MID, dan MIDI. Perisian ini membolehkan anda melihat padang dan lirik lagu.

***




KaraokeKanta adalah aplikasi pemain karaoke percuma untuk komputer anda. Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh memainkan fail midi dan fail karaoke pada komputer anda. Pelanjutan fail fail karaoke adalah .KAR. Alat freeware ini akan memaparkan lirik lagu-lagu di skrin dan anda boleh menyanyikan lagu itu bersama-sama dengan muzik di latar belakang.

***




MIDI KaraokePlayer adalah perisian pemain karaoke percuma untuk PC anda. Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh memainkan fail midi dan fail muzik karoke di PC anda. Alat freeware ini akan memaparkan lirik lagu karaoke di skrin supaya anda boleh menyanyi bersama-sama dengan muzik di latar belakang dan menikmati nyanyian.

***




LangitKTV adalah aplikasi pemain karaoke percuma untuk komputer anda, Dengan bantuan perisian percuma ini, anda boleh membuat senarai main pilihan lagu audio atau video anda di komputer anda. Perisian ini membolehkan anda memainkan fail muzik karaoke pada komputer anda dan juga memaparkan lirik lagu di antara muka utamanya. Anda boleh menyanyikan lagu dengan menonton lirik bersama dengan muzik yang bermain di latar belakang.

***

Demikianlah 7 Software Karaoke System Terbaik - Free Download yang boleh anda gunakan samada untuk DJ ataupun untuk kegunaan rumah. Semoga Berjaya!