CHROM Event Rentals Guide eBook TERKINI - Februari 2023

| CHROM Enterprise Terbaru


Update
CHROM Event Rentals Guide eBook Feb 23' Version #8

CHROMEBOOK #8 ini terdapat update berkaitan servis kami yang baru dan juga yang tidak lagi disediakan diatas sebab-sebab tertentu.

Dan juga pembetulan "english" dari segi ejaan dan tatabahasa, kerana pelanggan kami terdiri daripada pelbagai bahasa, kaum dan latar belakang. Dan kami perlu mengambil kira pembetulan tersebut.

Juga kami updatekan promosi terkini kami iaitu:

1 Shot Payment
Anda dapat diskaun 20% apabila anda membuat pembayaran penuh semasa booking.

RenPal
Anda boleh melakukan pembayaran ansuran 6x bulan walaupun selepas event berakhir.

Dan juga update tentang pensijilan pasukan kami yang terkini.

Sekiranya anda ingin mendapatkan eCatalogue kami ini. Anda boleh terus lihat disini:
https://heyzine.com/flip-book/7df1a1776a.html


****


Rebuild & Update
CHROM Event Rentals Guide eBook Dis 22' Version #7

Setelah dipertimbangkan, kami updatekan eCatalog bergambar yang lebih mudah untuk dilakukan rujukan tidak kira apa latar belakang anda, seorang event planner, organizer, individu biasa mahupun pelajar-pelajar yang ingin mendapatkan sebutharga dengan lebih pantas dan mudah.

Kini anda lebih mudah memahami terminologi bagi sesuatu servis yang kami sediakan dan juga dapat mengetahui kegunaan bagi seseuatu hal lebih-lebih lagi bagi gimik, efek dan lighting yang memberi gambaran tentang hasil outpu yang akan dikeluarkan melalui gambar berwarna yang tersedia.

CHROMEBOOK #7 ini sama sahaja daripada V1.0.5, namun diringkaskan lagi, dimasukkan gambar dan sedikit perubahan harga. 

Sekiranya anda ingin mendapatkan eCatalogue kami ini. Anda boleh terus lihat disini:



=======


Major Update 
CHROM Event Rentals Guide eBook Nov 22' Version 1.0.5

  1. Internet Service Price Update
  2. Martial Art Price Update
  3. LED Screen Price Update
  4. Telegram Channel Update
  5. Youtube Channel Update
  6. CREATIVE for Advertisement Services
  7. CREATIVE Payment Process Update
  8. CHROM Education
  9. Luxury Rentals - Yatch

Tengok eKatalog 1.0.5 kami disini:
Updated to version 7


-- Details Update--

Internet Service Price Update
Bagi khidmat sewaan peralatan internet telah dinaikkan sedikit. Kerana modem kami telah dinaiktaraf dari segi kualiti untuk mengoptimumkan penggunaan ke tahap yang lebih baik.

Buat masa ini, masih lagi menggunakan coverage Celcom. Kerana belum ada pilihan coverage terbaik dan terluas setakat ini.

Martial Art Price Update
Promosi persembahan Martial Art telahpun berakhir. Kami akan umumkan promosi di masa akan datang. Harga kembali seperti biasa.

LED Screen Price Update
Harga sewaan LED Screen telah dinaikkan sedikit kerana kami telahpun menaiktaraf sistem LED Screen kami untuk menghasilakn kualiti yang seiring dengan perkembagan teknologi LED semasa.

Youtube & Telegram Channel Update
Channel Youtube kami telahpun diberikan kebenaran untuk ditukarkan short link kepada @CHROMEnterprise yang mana anda boleh cari dengan lebih mudah. Dan juga channel Telegram bahagian Profile kami ditukar daripada ImpaxMalaysia kepada XcitedEvents

CREATIVE for Advertisement Services
Penambahan perkhidmatan baru kami iaitu khidmat grafik dan multimedia khas untuk pengiklanan. Iaitu termasuk rekaan grafik, fotografi dan videografi bagi pengiklanan.

CREATIVE Payment Process Update
Penambahan cara pembayaran bagi bidang CREATIVE yang mana tidak sama seperti pembayaran sewaan peralatan telahpun disediakan untuk kemudahan rujukan pelanggan.

CHROM Education
Sememangnya kami telahpun sediakan bahan rujukan bagi anda yang mungkin tidak tahu atau baru di bidang pengurusan acara, event planner, organizer atau mungkin student yang ingin siapkan assignment FYP mereka. 

Bagaimanapun, tanggungjawab kami sebagai entiti yang lebih arif di bidang ini melalui pengalaman bersama pasukan kami di lebih 100 lokasi di seluruh Malaysia, kami ingin kongsikan apa yang telah kami tahu melalui topik-topik berkaitan didalam Event Management dan Planner.

Anda boleh tonton slot yang kami namakan sebagai 

Luxury Rentals - Yatch
Satu lagi perkhidmatan kami yang baru iaitu sewaan Kapal Layar atau Yatch untuk pelanggan yang ingin mengalami pengalaman, memancing, bersiar-siar, bermesyuarat dan sebagainya sehingga 6pax bagi setiap Yatch.

Terdapat 3 pakej iaitu, 4hours, 8hours dan per night rental. Harga sewaan ini anda boleh rujuk didalam eKatalog v1.0.5 ini.

Kesimpulan updates v1.0.5
Walaupun harga perkhidmatan ada yang telah dinaikkan. Namun, ianya untuk kebaikan pelanggan kami yang mengutamakan kualiti dan kepuasan, kami juga terus-menerus meningkatkan lagi benefit sebagai membership bersama kami.

Banyak membership benefit yang telah kami updates dan siarkan didalam eKatalog v1.0.5 ini. Yang anda boleh nikmati sebaik sahaja anda menjadi ahli seumur hidup bersama CHROM XCITED.

Updates Akan Datang.
Kami sedang menyiapkan eKatalog for Members. Ini adalah eKatalog khas ahli yang jangkamasa updates adalah hanya 1 bulan sekali. Dimana harga lebih stabil berbanding eKatalog biasa.

Lebih mudah untuk ahli membuat perancangan serta membuat budget sebelum sesebuah event dijalankan.

Teruskan bersama kami di CHROM Enterprise untuk mendapatkan updates yang terkini.

Tengok eKatalog 1.0.5 kami disini:




Minor Update 
CHROM Event Rentals Guide eBook Oct 22' Version 1.0.4

* Tambahan CHROMEFM Radio
* Tambahan khidmat Graphic Design & Multimedia

Tengok eKatalog 1.0.4 kami disini:

-- Details Update--

CHROMEFM Radio
Kami sentiasa memerhati apa yang kami rasa perlu untuk kegunaan event dari pelbagai sisi dari semasa ke semasa mengikut rentak teknologi masa kini.

CHROMEFM adalah bertujuan untuk kegunaan sesiapa sahaja yang menghadapi masalah pemilihan lagu ataupun dalam keadaan terdesak, laptop rosak semasa event, boleh terus akses CHROMEFM Radio melalui telefon pintar anda.

Kualiti bunyi radio adalah standard pada 128Kbps dan bukan pada kualiti rendah. Ianya adalah standard stesen radio arus perdana. 

Lagu-lagu yang dimasukkan adalah lagu-lagu yang terkini yang ditapis dari segi liriknya supaya sesuai untuk semua jenis event di Malaysia.

Radio ini diuruskan oleh CHROM Enterprise. Anda juga boleh membuat sumbangan di radio ini bagi dibangunkan dengan lebih baik hanya melalui PayPal.

Anda boleh akses radio CHROMEFM disini:
https://zeno.fm/radio/chromefm-cpze/


Khidmat Graphic Design & Multimedia
Ini adalah khidmat yang kami sedia ada sebelum ini, dan kali ini kami lebih serius dengan menjadikannya sebagai perkhidmatan rasmi syarikat kami.


Kami boleh melakukan design graphic & multimedia menggunakan Ai, Ps, Ae, Pr, Au, Blender 3D, Inkscape, GIMP, FL Studio dan pelbagai lagi.

Cuma setakat ini, kami hanya menawarkan beberapa siri grafik dan multimedia sahaja terlebih dahulu. Bergantung pada permintaan, sekiranya perlu barulah kami akan tambahkan lagi dari semasa ke semasa.

Untuk profile grafik, kami sedang updatekan.

----



Minor Update 
CHROM Event Rentals Guide eBook Oct 22' Version 1.0.2

* Tambahan info Why Choosing CHROM Enterprise

Anda dapat PERCUMA AKSES Karaoke Bank Seumur Hidup (Lifetime)

Tengok eKatalog 1.0.2 kami disini:


Karaoke Bank ini bukan sahaja terdiri daripada lagu-lagu Karaoke, tetapi juga lagu MP3, Software dan App berkaitan Muzik, Karaoke yang juga boleh digunakan oleh para penyedia perkhidmatan sewaan PA System. 

Akses Karaoke Bank ini adalah melalui telegram, kerana ianya tidak akan membebankan telefon pintar anda mahupun komputer ataupun external harddisk anda. Ianya tidak disimpan didalam memori peranti anda. Sebaliknya disimpan didalam cloud Telegram.

Karaoke Bank ini lebih dikenali sebagai CHROM Xcited Resources atau CXR. Dimana juga digunakan oleh team kami untuk menyediakan khidmat melalui penyediaan muzik dan karaoke kepada anda.

Koleksi ini diupdatekan dari semasa ke semasa. Dan buat masa ini, admin cloud akan updatekan tentang:

1. 10 Lagu Karaoke Hot Harian
2. 10 Lagu MP3 Viral Minggu Ini
3. Top 5 Lagu Karaoke Viral

Akses ini juga boleh diakses melalui Youtube CHROM Enteprise. Namum akses di Youtube adalah terhad. Dan kami lebih mengutamakan pengguna di Telegram.

Subscribe Channel Youtube CHROM Enterprise:
https://www.youtube.com/channel/UC2Exlmgto1C2q90DOblvK0g

Kami juga sedang memuatnaik updates video karaoke kami di Tiktok:
https://www.tiktok.com/@chromofficial

Selain anda mendapatkan Akses percuma ini dengan mendapatkan melalui perkhidmatan PA System kami. 

Anda juga boleh dapatkan sendiri di:

"INGAT EVENT INGAT CHROM ENTERPRISE"

Info lanjut:
012-7912306 (JOE)