Karaoke Song Bank di Karaoke XCITED Resource

| CHROM Enterprise Terbaru



Jom sertai KARAOKE XCITED RESOURCE iaitu sebuah Karaoke Song Bank menggunakan cloud di Channel aplikasi Telegram yang boleh diakses melalui telefon pintar, tab, ipad, laptop, pc dan sebagainya.

Pelbagai lagu-lagu MP3 dan karaoke diupdatekan setiap masa. Lagu baru dan lama juga terdapat disini. Lagu-lagu juga anda boleh request dan kami akan siapkan dalam tempoh masa tertentu.

File atau format lagu ini ada yang diambil dari VCD untuk lagu lewat 2000an kebawah iaitu berformatkan DAT (Dual Audio). Dan untuk lagu-lagu yang terkini adalah didalam format MP4 (Non-Vocal).

Juga terdapat MP3 serta lagu-lagu berformatkan Vinyl iaitu FLAC dan AAC yang lossless bagi peminat-peminat audio berkualiti tinggi.

Buat masa ini, koleksi karaoke kami adalah kira-kira 30,000 lagu dan sedang diupdatekan dari semasa ke semasa bagi memenuhi keperluan anda ataupun DJ-DJ diluar sana yang baru hendak berjinak-jinak di dunia event.

Selain itu, didalam Karaoke Xcited Resource Song Bank ini juga kami kongsikan software-software karaoke, audio, dj dan audio system untuk anda yang kami guna dan kaji dari semasa ke semasa.


Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan akses Karaoke Song Bank ini. Anda boleh terus tekan butang Whatsapp yang tertera di laman web ini. Atau hubungi 012-791 2306 (JOE) untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Akan datang! Kami akan lancarkan DJ Event Tanpa Henti. Yang mana, kami akan sediakan lagu-lagu yang istimewa yang telah disusun khas untuk DJ-DJ di event tertentu mengikut kepakaran dan pengalaman kami selama lebih 7 tahun di bidang event ini.

Susunan lagu-lagu yang bersesuaian serta sound effect bagi acara-acara tertentu. Lebih memudahkan anda. Bagaimanapun, untuk mendapatkan akses DJ Event Tanpa Henti ini, anda perlu mendapatkan akses Karaoke Tanpa Henti terlebih dahulu.

Jom dapatkan sekarang! Selagi stok masih ada!

012-791 2306 (JOE)