CEI Test 2023 Updates & Review Pasukan

| CHROM Enterprise Terbaru




Ujian ini dijalankan oleh CHROM Enterprise keatas CHROMIUM iaitu pasukan Event Production kami di seluruh Malaysia. Ia dilakukan adalah untuk meguji tahap EQ atau EI, emosi bagi seseorang leader didalam team kami.

Tujuannya adalah untuk kami memperbaiki kekurangan team kami dari semasa ke semasa dan untuk menjadi sebahagian testimoni kami kepada pelanggan kami dari semasa ke semasa dalam untuk menjadi antara faktor kekuatan pasukan kami. Dan mengapa anda perlu mendapatkan khidmat dari kami.

Dimana kami sentiasa bersedia serta menyediakan pasukan yang terkawal terutamanya dari segi emosi yang dilihat amat penting dalam apa-apa perhubungan dan komunikasi bersama pelanggan kami dari semasa ke semasa.

Ujian ini telahpun dikeluarkan oleh Harvard Business Review untuk menguji tahap EI seseorang. Dan kami menggunakan scheme yang sama untuk dilakukan ujian kepada team kami.

Pada 27 Nov 2023, kami telah memulakan ujian CHROMIUM EMOTIONAL INTELLIGENCE TEST 2023. Kami akan update Result CEI dari semasa ke semasa di sini.

Rohaifizi - Team Talent & PA System Pahang

Rohaifizi adalah leader bagi pasukan Talent & PA System di Kuantan, Pahang. Seorang yang berkarisma, berbudi bahasa dan mengutamakan kualiti didalam memberikan layanan yang terbaik kepada pelanggan. Memiliki pengetahuan yang luas tentang PA System, juga seorang Emcee yang berkebolehan menjalankan Protokol Ketenteraan dan Awam.

Kamaruddin Zulkifli - Team PA System, Light & Gimmick KL

Kamaruddin adalah leader bagi pasukan PA System, Lighting, Gimmick, Effects, Fabrication dan juga merupakan juga Certified Wedding Planner & Truss Lifter di KL, Putrajaya dan Selangor. Seorang yang berkarisma, berpengetahuan dan berpengalaman luas di bidang ini yang telah dijalankan sejak graduate lagi. Juga seorang yang memegang Master of Business Administration. Beliau sangat professional dalam menguruskan pasukan dan corak kerja di bidang Event Production ini. Juga seorang yang berkebolehan menjadi DJ Spin bagi tema EDM.

Nur Faridah Hanim - Staf sokongan, Finance